2 Aralık 2011 Cuma

Aşık olmak istiyorum ben ya.

Şu anda adını bile bilmediğim birisine.
Her halimle sevsin beni.
En çirkin haliyle ben aşk dolu olayım ona.
Mümkünse en çok sevdiği insan olayım, hatta abartıp ilk aşkı bile olmayı dileyebilirim.
Herkese karşı korusun beni.
Her dediğimi yapmasın.
Kavga edelim arada.
Kavganın en şiddetli halinde sarılalım sonra.
Mesajını beklerken, ellerim titresin.
Hep ya kaybedersem korkusu olsun içimde.
Onda da olsun.
Hiçbir eksikliğimi görmesin.
Dünya'daki onu en mutlu eden insan olabileyim.
Omzuna yattığımda her şey silinsin aklımdan.
Salt bir kalbim sadece.
Onun kalbinin sesini dinleyeyim.
Kıskanayım deli gibi ve kıskansın.
Sinir olsun ben başkasıyla konuşunca.
Anlatırken konuştuklarımı dinlesin.
Benden başka gözü kimseyi görmesin.
Şu anda hangi kızla konuşuyor acaba? demeyeyim.
Çünkü ; Bileyim bir tek benim o.
Ve bir tek onunum.
Ama uzun süre mesaj atmayınca merak edeyim ne oldu diye.
Deli gibi seveyim, deli gibi sevsin ve sonu olmasın ...

Buraya böyle bir şey yazacağım aklımın ucundan geçmezdi ama içimden geldi. Yazdım gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder