3 Mart 2012 Cumartesi

Cecile Deodoraaant :D Parfümden anlayanlaaar :D ?

Aura'sı mı Diva'sı mı ?
Ne demeye çalıştığımı anlatayım..
Şimdii ben uzun zamandır böyle üzerime yakışacak bir parfüm arıyorum.
Dün gece uyumaya çalışırken birden annemin baya sene önce kullandığı Cecile Aura'nın kokusu geldi resmen burnuma. İsmini hatırlayamadım gecenin 3'ünde kalktım araştırdım buldum.
Ama şöyle bir durum var. Bu mor olan birazcık ağırdı sanki yani yaşıma göre. Ama kokusunu hatırlıyorum çok güzeldi. Şimdi benim 19 yaşımda olduğum düşünülürse, sizce onu kullansam nasıl olur ?
 İnternetteki yorumlara baktım herkes pembesinin daha hafif olduğunu söylüyor ama ben morunun kokusunu çok beğeniyordum pembesini daha denemedim.
Ya da Caldionu da hiç denemedim o da olabilir mi ?
Sizin önerileriniz neler bu konuda ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder