9 Nisan 2012 Pazartesi

Geçti geçti.

Eskisi kadar yazmıyorum.
Bundan önceki blogumda gün aşırı yazardım, şimdi yazacak bir şey mi bulamıyorum, yoksa yazmaya da mı üşenmeye başladım bilmiyorum.
İlk sınavı atlattık.
Türkiye geneli gibi sınav bana da zor geldi tabi. Kolaydı diyenlerin önünde saygıyla eğiliyorum buradabn. Afferin lan size.
Sevgili sevgilimle 3. ayımızdayız. Kaç kere tartıştık kaç kere ayrılmanın eşiğine geldik şu 3 ayda sayamadım tabii. Onu sevmeye başladığımdan beri kaç kere ağladığımı da. Neyse ki bunu ona da söyledim de rahatladım..
Seviyor biliyorum ama dengesiz biraz o, bunu kendisi de söylüyor zaten..
Son ayda ben biraz daha boşverdim ama , nereye gidecekse gitsin amaan modundayım. Yoruldum çünkü. Son bir ayda gösterdiğim bu değişime karşı o da biraz değişti, daha iyi gibi. Ben biraz daha rahatım , öyle böyle gidiyoruz işte. Aynı şehire gitmenin hayalini kuruyoruz..
İki gün önce kuzenimin nişanındaydım.
8 sene çıktılar, üniversitede tanışmışlardı . Sonunda da nişanlandılar. Ben bile rahatladım onlar adına vallahi :D.
8 sene lan ! Az mı ! Ben 1 ayda zorlanıyorum yani.
O değil de bu lys nedir ya. Ezber ezber öfff.
Zaten olmadı 2 senelik olur diyorum artık. Öğretmen olup atama beklemek zor yahu. Bakalım ne olecek.
Ya bu arada bu blog ahalisi biraz sessiz mi bana mı öyle geliyor ? Yazmıyorum ama sizi okuyorum yani bilin. Hadi kaçtım.

Not: Başlıkla yazının ne alakası var ben de çözemedim :D 

2 yorum:

  1. okuyor musun?sınavlara hazılanacağına blog mu okuyordun yani..iyi ki hissetmedim..kızardım sana burada ne işin var diye? ;))

    YanıtlaSil
  2. Mmm şeyy.. Vakit buldukça tabii ki :))

    YanıtlaSil