12 Nisan 2012 Perşembe

Sınırdayım.

Kendi her dediği yapılsın istenilen ama benim hiçbir dediğimi yapmak istemeyen,
Kendi bağırıp çağırdığında "benim kişiliğim bu" diyen ama ben sesimi biraz yükselttiğimde benimle böyle konuşma diyen,
Çay karıştırmama  bile karışan,
En sinir olduğum şeyin başka kızlarla samimi olması olurken, hiç de arasına mesafe koymayan ama kendi şunu sil dediğinde silmezsem trip yapan,
Haklı olduğumu bildiği konularda bile kendi trip yapan,
Kırılıp kırılmayacağımı çok da umursamayan,
Bunlara rağmen de sevdiğini söyleyen bi sevgilim var.
Herkes şaşırıyor nasıl dayandığıma.
Şimdi benim her geçen gün tahammül sınırım azalıyor, sevgim azalıyorsa; suç bende mi ?
Benim de hatalarım illa ki vardır ama neden tek hatalarını gören benim ki ?
Şu anda bu durum kişiliğime çok ters düşüyor.
Benimle alakası olmayan bir kız var resmen. Kendimi bastırıyorum.
Ama her şeyin de bir sınırı var..

Bu da bu yazının şarkısı olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder